مقایسه ی فشارسنج های امرن

بهترین فشارسنج امرن کدام است ؟

مقایسه فشارسنج های امرن ؟کدام فشار سنج امرن دقیق تر است ؟ فشار سنج های مچی بهتر است یا بازویی ؟ مقایسه فشارسنج های امرن omron چگونه است ؟ برای فردی که مشکل قلبی دارد ، کدام مدل مناسب تر است ؟ بهترین مدل فشارسنج امرن برای افراد مسن و سالمند کدام است؟ برای کسانی که فشارخون بالا دارند کدام مدل فشارسنج امرون مناسب تر است؟ نحوه ی استفاده ی فشارسنج امرن چگونه است ؟ اقتصادی ترین فشارسنج امرن ؟ محصولات امرن چندسال گارانتی دارند ؟ آیا خدمات پس از فروش آن فعال است ؟ در این مقاله به طور کامل به پاسخ متداول ترین سوالات مربوط به فشار سنج های امرن خواهیم پرداخت … .

ادامه مطلب

فواید آبرسان برای پوست

فواید آبرسان برای پوست

آبرسان یکی از نیازهای روتین پوستی به شمار می آید . بسیاری افراد با تصور اینکه آبرسان ها فقط برای پوست های خشک و کم آب کاربرد دارد ، از مصرف آن اجتناب می کنند . این تصور اشتباه موجب می شود ؛ تا افراد با پوست چرب خود را ملزم به استفاده از آبرسان ندانند.

در این مقاله به بررسی آبرسان و کاربرد آن برای پوست ؟ انواع ابرسان و معرفی بهترین نوع آن می پردازیم ؟ لزوم و نحوه ی استفاده از آبرسان ها ؟

ادامه مطلب

صفر تا صد رنگ مو

صفر تا صد مراحل رنگ مو

مزایا و عوارض رنگ مو چیست ؟ چه رنگ هایی با موی ما سازگار ترند؟ بهترین رنگ مو ؟ چرا رنگ موی آبی یا سبز دیده نمی شود ؟

رنگ مو هم مانند رنگ چشم و رنگ پوست افراد با توجه به منطقه ی جغرافیایی و ژنتیک با همدیگر متمایز هستند .

تنوع رنگ مو در برخی کشور ها روشن و اصطلاحا بلوند و در برخی کشور ها با رنگ های تیره تر به چشم می خورند .

ادامه مطلب

تب و عوارض آن

تب و عوارض آن در بدن

تب و عوارض آن در بدن را همه ی ما از کودکی تجربه کردیم . در واقع تب نوعی سنسور هشدار بدن محسوب می شود . اما توجه به علائم هشدار دهنده جهت رفع و درمان آن برای سلامت بدن اهمیت دارد .

در این مقاله به اهمیت تب که شایع ترین نشانه عفونت در بدن است و همچنین میزان خطر ، عوامل ایجاد آن و درمان های مختلف می پردازیم . ادامه مطلب

بهترین کرم دورچشم

ویژگی بهترین کرم دورچشم

فواید و کاربرد کرم دورچشم چیست ؟ آیا وجود کرم دور چشم یا سرم دورچشم در روتین شب و روز ضروری است ؟ کرم های دور چشم مناسب برای چه افرادی است ؟

بهترین دور چشم بازار چه برندی است ؟ مضررات استفاده از کرم دور چشم ؟

در ادامه ی مقاله به بررسی دورچشم ها و پاسخ تمامی سوالات در این حوزه می پردازیم .

 

برای مشاهده ی تمامی محصولات تخصصی بیولاین مناسب برای روتین پوستی کلیک نمایید . 

ادامه مطلب

بهترین روتین پوستی روزانه

بهترین روتین پوستی روزانه

روتین پوستی شامل چه فرایندی است ؟

روتین پوستی عبارت است از مجموعه ی اقداماتی که به صورت روزانه جهت بهبود و مراقبت از سلامت پوست انجام می گیرد . این فرایند با توجه به مشکلات خاص پوستی می تواند دارای مراحل ویژه تری باشد . در این مقاله به صورت کامل بهترین روتین پوستی روزانه گفته شده …

 

برای مشاهده ی تمامی محصولات تخصصی بیولاین مناسب برای روتین پوستی کلیک نمایید .  ادامه مطلب

بهترین ضد آفتاب پوست

بهترین ضد آفتاب پوست چه ویژگی هایی دارد ؟

برترین ضد آفتاب پوست چه خصوصیاتی دارد ؟

ویژگی های بهترین ضد آفتاب پوست چیست ؟ ضد آفتاب ها برای چه سنی و چه کسانی مناسب هستند ؟ آیا کرم های ضد آفتاب دارای عوارض پوستی هستند ؟ چه نوع ضد آفتابی مناسب چه نوع پوستی است ؟ فواصل زمانی جهت تمدید ضد آفتاب ؟ spf  چند مناسب است ؟ و …جهت دریافت پاسخ تمامی سوالات مقاله ی زیر را دنبال کنید .

ادامه مطلب

همایش عاملان فروش جمهوری

همایش عاملان فروش جمهوری

یکشنبه ۱۷\۱۰\۱۴۰۲ هتل اسپیناس تهران

همایش عاملان فروش جمهوری در هتل اسپیناس تهران

شرکت پایکار بنیان طب نماینده ی انحصاری برند امرن و ریشتر در حوزه تجهیزات پزشکی جهت قدردانی از زحمات شایسته ی عاملان فروش جمهوری با همکاری صدراطب – نماینده تهران – همچون سنوات گذشته مراسمی را در تاریخ یکشنبه هفدهم دیماه ۱۴۰۲ در تالار هتل اسپیناس برگزار نمود . ادامه مطلب

روش های مراقبت مو
مراسم گرامیداشت روز پرستار
گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب با حضور برند امرن

مراسم گرامیداشت روز پرستار در تاریخ  ۲۸ آبان ۱۴۰۲ مصادف با ولادت حضرت زینب در بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد . ادامه مطلب