کاتالوگ محصولات فرامسی

Framesi Catalogue

کمپانی فرامسی با بیش از ۶۰ سال تجربه در سال ۱۹۴۵ توسط روبرتوفرانجینا در میلان تاسیس شد. این موسسه کار خود را در زمینه در زمینه آرایش و بهداشت مو، به گونه ای علمی و حرفه ای و با بهترین کیفیت از طریق آزمایشگاه های تحقیقاتی و تیم ویژه، متشکل از اساتید و مشاوران دانشگاهی تولید محصولات خود را آغاز نمود. در ۱۹۷۰ فرامسی، تولید محصولات رنگ موی خود را به گونه ای شگفت آور توسعه بخشید به طوری که در این زمینه یکی از پیشگامان این امر گردید.در سال ۱۹۸۰ میلادی کاتالوگ محصولات فرامسی به فراتر از ۱۰۰ نوع محصول رسید.

در سال ۱۹۹۰، فرامسی هویت و چهره ای ماندگار از خود به جای گذاشت و با برخورداری از پیشرفته ترین تکنولوژی و نیز ارتباط تنگاتنگ با موسسات بین المللی و دانشگاهی (دانشگاه های سی ینا، میلان و موسسات تحقیقاتی آمریکا) قادر است کیفیت محصولات خود را به بالاترین درجه ارتقاء دهد تا بدین وسیله طیف وسیعی از آرایشگران و مصرف کنندگان بتوانند به خوبی از آن بهره گیرند.

کاتلوگ محصولات بیولاین

Bioline Catalogue

شرکت بیولاین ایتالیا با بیش از ۳۰ سال تجربه همواره به صورت کاملا حرفه ایی در عرصه فرآورده های زیبایی و مراقبت از پوست صورت و بدن فعالیت داشته است. بیولاین به عنوان اولین شرکت شناخته شده در سراسر اروپا می باشدکه در تولید محصولات گروه خاویار و ریتینول و ترکیبات AHA, PHP و استفاده از سلول بنیادی گیاهی تحولی عظیم ایجاد کرده است. بسته بندی های بی نظیر این محصولات و خدمات ویژه ایی که از طریق نمایندگان این کمپانی در سراسر جهان عرضه می گردد، نام بیولاین را به فراتر از مرزهای اروپا رسانده است. این محصولات هم اکنون به طور گسترده ایی در کشورهای سوئیس، آمریکا، کانادا، استرالیا، آلمان، نروژ، اسپانیا، سوئد و … عرضه می گردد.