نبولایزر کمپرسوری A3

نبولایزر امرن A3

  از نبولایزر کمپرسوری A3 برای کمک به درمانگران تنفسی و پزشکان برای درمان بیماری های آسم، برونشیت مزمن، آلرژی وبیماری های تنفسی استفاده می شود. این محصول یک محصول پزشکی است و تنها با تجویز پزشک مورد استفاده قرار می گیرد.

نبولایزر امرن

نبولایزر COMPA.I.RTM NE-A3

دستگاه نبولایزر بیمارستانی و خانگی چیست؟

نبولایزرها یکی از تجهیزات پزشکی هستند که برای افرادی که از بیماری ریوی و تنفسی رنج می برند از طریق اسپری کردن دارو و استنشاق بیمار استفاده می شود. همچنین در درمان عفونت با آنتی بیوتیک ها، برای پاکسازی راه های هوایی، در شرایط اورژانسی که تنفس دشوار است، نوزادان و افراد مسن استفاده می شود. این سالها نیز با شیوع پاندمی کرونا (کووید ۱۹) و درگیر شدن ریه و دستگاه تنفسی به این ویروس نیاز به دستگاههای نبولایزر بیشتر احساس می شود . دستگاه نبولایزر کمپرسوری امرن  هوا را با فشار به مخزن با ماسک هدایت می کند و باعث افشانه شدن داروی داخل مخزن می شود. این دستگاه وسیله ای است که تأثیرگذاری و اثربخشی آن از قرص و شربت برای افرادی که دچار بیماری های تنفسی، آسم و برونشیت هستند، دارد.

نبولایزر کمپرسوری A3

نبولایزر کمپرسوری امرن  با توجه به نوع داروی مصرفی باعث بهبود تهویه، افزایش عملکرد ماهیچه های تنفسی، بهبودی استقامت فعالیت های عمومی، جلوگیری از تجمع ترشحات ریوی، بهبود سرفه، کاهش درد و اسپاسم و.. می شود. زمان استفاده از این نبولایزر حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه است و از عمیق ترین قسمت ریه ها تا سینوس ها و بینی برحسب نیاز نفوذ کرده و اثر درمانی خود را اعمال می کند.

تب در کودکان و بزرگسالان
ادامه مطلب

این نبولایزر نسل جدیدی از نبولایزرهای کمپرسوری است که قادر به نبولایز کردن داروهارا در ۳ سایز مختلف متناسب با محل مصرف دارو(نای، نایژه و کیسه های هوایی) می باشد.

دستگاه نبولایزر کمپرسوری A3 به خاطر سبک بودن و راحتی در حمل آن در بیمارستان ها و منازل کاربرد دارند.

نحوه عملکرد جعبه نبولایزر کمپرسوری A3

دارویی که از طریق کانال دارو پمپ شده است با هوای فشرده ای که پمپ کمپرسور تولید کرده است، مخلوط می شود. هوای فشرده مخلوط با دارو به ذرات ریز تبدیل شده و هنگام تماس با بافل، اسپری می شود.

شرکت امرون تولید کننده مجهزترین ترین تجهیزات پزشکی ژاپن

نبولایزرها به شما کمک می کنند تا راحت تر تنفس کنید. شرکت امرن ژاپن که در سال ۱۹۳۳ تأسیس شد، در زمینه تولید تجهیزات پزشکی از قبیل فشارسنج های خانگی و بیمارستانی، تنس های الکتریکی، نبولایزرها، تب سنج و ترازوهای دیجیتال فعالیت دارد. این برند بخاطر مجهز و پیشرفته بودن تجهیزات در میان هم ردیفان خود از محبوبیت بالایی برخوردار است.

نبولایزر کمپرسوری a3

 

شرکت پایکار بنیان طب : نماینده انحصاریOMRON  در ایران

شرکت پایکار بنیان طب از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را به عنوان یکی از بخش های زیر مجموعه گروه شرکتهای پایکار بنیان آغاز نمود. در سال ۱۳۷۷ پایکار بنیان طب، موفق به اخذ نمایندگی انحصاری OMRON ژاپن در ایران شد.

شرکت پایکار بنیان طب در زمینه ارائه خدمات تعمیر و گارانتی محصولات، در واحد فنی مهندسی و خدمات پس از فروش پاسخگوی مشتریان عزیز است .

آدرس شرکت پایکار بنیان طب : خیابان وزرا، روبروی خیابان ۳۵، پلاک ۱۰۲

شماره تماس : ۰۲۱۸۲۴۴۱۲۰۵