نبولایزر کمپرسوری C803

نبولایزر امرن C-803

اگر شما و یا در اطرافیان خود از بیماری های تنفسی، آسم، سرماخوردگی و بیماری های ریوی رنج می برید ممکن است پزشک برای درمان شما استفاده از دستگاه نبولایزر کمپرسوری C803 را تجویز کند.
سالانه در سراسر جهان صدها میلیون نفر از بیماری و مشکلات تنفسی رنج می برند این بیماری ها می تواند به راه های هوایی و ریه ها آسیب جدی وارد کند و عملکرد تنفس را با مشکل مواجه کند.
صدهــا میلیون نفر در سراســر جهان از بیماری های تنفســی راه های هوایی فوقانــی و تحتانی رنج ، عفونت های تنفسی COPD می برند. این بیماری ها می تواند شامل بیماری های مزمن مانند آسم یا مانند سرماخوردگی یا آلرژی باشد.
به طور کلی نبولایزر ها وظیفه نبولایز کردن داروهای مایع استنشاقی را برای استفاده به صورت ریز پاش و از طریق ماسک دهانی به عهده دارند. این دستگاه ها دو نوع با باتری و قابل اتصال به برق هستند و به علت سبک بودن قابلیت حمل راحت جهت استفاده در منازل و مصارف شخصی را دارند.
انواع مختلف نبولایزرهای امرن که در درمان بیماری های مختلف تنفسی ، ریوی و … مؤثر هستند را می توانید از شرکت پایکار بنیان طب درخواست کنید.

نبولایزر کمپرسوری C803 دارنده جایزه بین المللی طراحی

از این نوع نبولایزرها در درمان مشکلات تنفسی ناشی از عوامل حساسیت زای موجود هوا و آلودگی های محیطی استفاده می شود.
همچنین در درمان بیماری تنفسی مانند آلرژی ، آسم ، کووید-۱۹ و … مؤثر است. این دستگاه نبولایزر اومرن برای داروهای استنشاقی در درمان بیمارها بسیار مناسب می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.
در سال های اخیر به دلیل شیوع پاندمی کرونا تقاضا برای استفاده از تجهیزات پزشکی متناسب برای مشکلات تنفسی به شدت افزایش یافته است. با توجه به این موضوع دستگاه نبولایزر کمپرسوری مدل C803 اومرون هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و هم از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که همین امر سبب شد تا این دستگاه در بدو تولید جایزه بین المللی طراحی را دریافت کند.

nebulizer NE_C803

COMPA.I.RTM BASIC NE-C803

از ویژگی های بارز این نبولایزر به موارد زیر می توان اشاره کرد:

مجهز به فنآوری V.V.T
کوچکترین و سبکترین نبولایزر کمپرسوری امرون
نبولایزر غیر تخصصی، مناسب جهت استفاده در منزل
بیصدا و قابل تفکیک (نظافت آسان)
درمان روزانه بیماری های مرتبط با اختلالات تنفسی
قیمت مناسب
سریع و راحت
قابل استفاده در تمام سنین
میزان صدای دستگاه کمتر از ۴۵ دسی بل
سرعت نبولایزاسیون سریع ۰.۳۰ml / min                                                                                                                                                                همراه با کیت منحصر به فرد قابل تفکیک

تب سنج غیرتماسی دیجیتال OMRON 720
ادامه مطلب

طریقه استفاده از این نبولایزر کمپرسوری مدل  Omron C803 بسیار راحت و متناسب با همه گروه سنی می باشد. داروی مورد نظر را داخل مخزن بریزید. قطعات دهانی را به مخزن دارو و شلنگ را از یک سر به قطعات دهانی و از سوی دیگر به دستگاه متصل کنید. دستگاه را به برق شهری متصل کنید و بعد از  خروج دارو از قسمت دهانی، ماسک یا قطعه دهانی را بر روی صورت بیمار قرار دهید تا به آرامی شروع به تنفس کند.

لوگو امرن

شرکت پایکار بنیان طب ، نماینده انحصاریOMRON ژاپن در ایران

شرکت پایکار بنیان طب از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز و در سال ۱۳۷۷موفق به اخذ نمایندگی انحصاری omron ژاپن در ایران شد.

این نبولایزر دارای ۳سال گارانتی و خدمات پس ازفروش می باشد که در زمینه ارائه خدمات تعمیر و گارانتی محصولات، همکاران ما در واحد فنی مهندسی و خدمات پس از فروش پایکار بنیان طب پاسخگوی مشتریان عزیز هستند.

آدرس شرکت پایکار بنیان طب : خیابان وزرا، روبروی خیابان ۳۵، پلاک ۱۰۲

شماره تماس : ۰۲۱۸۲۴۴۱۲۰۵